domingo, 17 de outubro de 2010

A propaganda anti-nazista hollywoodiana chega a Galiza



http://labirintoario.blogspot.com/

Por se nom tiveramos bastante com as películas de Hollywood, com as suas grandes obras de cinema fantástico como "A lista de Schindler, O pianista, O cativo do pijama a raias , Walkiria, Malditos Bastardos, Zombies Nazis" e outras peças de propaganda sionista. Chegou à nossa pátria "O labirinto ario", umha lixeira de curta-metragem que trata do seguinte guiom fantástico:



O LABIRINTO ARIO pode ser considerada a primeira curtametraxe sobre a trama conspiracionista do esoterismo nazi, o caso da man cortada e os alieníxenas ummitas rodada en Galiza. Hitler morre en 1946 e a tumba está na parroquia de Nogueira. Os seus lugartenentes o doutor Manfred e Helmuth auspiciados polo Xeneralísimo Franco que intercede coa Marquesa de Tor para seguiren traballando no advimento dunha raza aria, o rexurdir do IV Reich e o espertar dun novo Mesías. A procura do Santo Graal no Monte do Faro, experimentos nas bases subterráneas nazis de Belesar, rituais satánicos na cripta romana de Sta. Eulalia de Bóveda e os contactos co planeta Ummo conforman este labiríntico filme.

Mãos curtadas, alienígenas ummitas, rituais satânicos... tuda umha aberraçom de propaganda genuinamente sionista para deixar mais afundido o nosso sagrado ideário, algo ao que já estavamos acostumados a ver, mas nunca de feiçom galaica, que é o mais lamentável.



Os "amigos" da "Asociación Galega de Amizade con Israel" tenhem que estar bem ledos.

1 comentário:

  1. Foder e meu padrinho dandolhe crédito personándose no estreo. Róncalhe o caralho u_U

    ResponderEliminar