O camarada Pedro Varela Geiss, está a piques de ingressar em prisom por primeira vez para cumprir umha condena por difundir o ideário Nacional-Socialista em livros, que segundo a "justiça" som ideias genocidas que edita e vende.
Já em Março umha juíza condenou a dous anos e nove meses de prisom ao camarada Varela, , a sentença condena-o também ao pago dumha multa de quase 3.000 euros e ordea a destrucçom de todos os livros e objectos incautados na livraria, como o busto do Führer, umha esvástica de ferro, cascos militares, fotografias e carteis de temática Nacional-Socialista.
Esta juíza de Barcelona (Gothalaunia) decidiu nom conceder-lhe a suspensom da pena dum ano e tres meses de cárcere e ordenou que se proceda a sua detençom e ingresso num centro penitenciário. A decisom pode ser recorrida pelo imputado.
O importante é que nom afunda psicologicamente, algo do que estamos convencidos que nom ocorrerá. Desde o M.R.A. Gallaecia solidarizamo-nos e apoiamos a Pedro e a sua Livraria, ponta da lança e resistência do nosso pensamento dende há muitos anos.
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
Sem comentários:
Enviar um comentário