domingo, 17 de outubro de 2010

Os terroristas de AGAI editam revista

A associaçom terrorista sionista na Galiza (A.G.A.I.), edita umha revista titulada "De Compostela a Ierushalhaim"

O primeiro número desta revista cuio nome, em palavras dos seus impulsores, "pretende ser puente pétreo ebtre estas dos capitales", e a vez marcar um antes e um depois das supostas relaçons culturais entre a Galiza e Israel.

Destacamos a colaboraçom de sionistas aficandos na Galiza como Xoan Bernárdez Vilar , Eduardo Martínez, Alfredo Conde, Alfonso Vázquez-Monxardín, Breogán Cohen,os quais escrevem orgulhosos sobre as suas raizes judeas; este derradeiro é sociolinguista da Universidade de Vigo, tem a "cara dura" de falar da recuperaçom do hebreu como língua de uso cotiá na nossa pátria, com a ajuda de Moncho Iglesias, outro sionista traductor de Hebreu.

Neste fanzine propagandístico sionista também inclui colaboraçons de sionistas tam conhecidos como Pilar Rahola, Marcos Aguinis, Gustavo D.Perednik ou Jaume Renier.


Caricatura de Pedro Gómez-Valadés
(presidente da associaçom terrorista sionista A.G.A.I.)

2 comentários:

  1. Nom pode ser certo!
    Há que para-los. Sionistas e xudeos na nossa pátria NOM!

    ResponderEliminar
  2. Nacionalista ( de verdade )19 de outubro de 2010 às 14:34

    A nível galaico ocorreu com o sionismo o mesmo que este fizo a nível mundial no século XX. Primeiro abraçarom a genocida e judaica ideologia bolchevique como cavalo de troia que usariam para implantar suas ideias, de forma rápida, violenta e efectiva.
    Máis, cedo decatarom-se que da mam da direita liberal sionista USraelita podem enganar melhor ás incautas massas borreguinhas com a sua falsa liberdade e propaganda, que controlam em todo-los ámbitos: Prensa, Tv, Cinema, Educaçom, Editoras... ja que se nom dependem direitamente de organismos mundialistas capitalistas ou sionistas (que á vez ejercem influência nos últimos), estám totalmente amordazados polas leis do ódio e o discurso imperante que lhes obrigam a actuar em concordancia ao "Políticamente Correcto".

    Agai, antes estalinistas, agora memocratas.
    Nem capitalismo, nem comunismo, MORTE AO MUNDIALISMO!

    GALIZA GALEGA

    ResponderEliminar