quarta-feira, 18 de setembro de 2013

O lóbi gai ataca novamente, desta vez contra nós

Logo da manipulaçom mediática dos meios galegos e a tergiversaçom por meio do partido espanholista- esquerdista Izquierda Unida, é a nossa obriga respostar a todas essas falsas acusaçons.

Nom houve tal cousa como um “ataque homófobo” a ninguém, e muito menos perpetrado pelo M.R.A. Gallaecia.


http://www.dosmanzanas.com/2013/09/agresion-homofoba-a-un-militante-de-aleas-eu-y-su-pareja-en-santiago-de-compostela.html#comment-92095

Segundo Julia, umha testemunha presente no pub onde acontecerom os feitos, viu a um rapaz que se dirigiu ao banheiro do lar compostelám e atopou-se a dous homens que obscenamente mantinham sexo oral. Conta que perante a sua horrível surpresa reaccionou comentado em alto a situaçom, com o que a parelha de homossexuais saiu a increpá-lo e a tentar agredí-lo, cometendo éste um único “delito”, que foi o de repeler um ataque destes dous contra a sua pessoa.

É entom quando os rapaces homossexuais de IU logo de ficar em ridículo, tanto por descobri-los praticando umha felaçom num sítio público, como por nom ter sido capazes de malhar no malogrado intruso, nom tiverom outra forma de salvar a sua “honra” que inventar um "ataque homofóbico", acusando nom só ao rapaz de fascista homófobo, senom que também ao próprio estabelecimento.

As intençons políticas som evidentes




O denunciante dos feitos é militante dumha plataforma pro-gai dentro da organizaçom ultra-esquerdista e espanholista IU. Empregou entom no seu favor, tanto a IU, como AGE e diversos coletivos da ‘esquerda’ para tentar montar um circo mediático falando nom só de agresom “homófoba” se nom dumha conspiraçom fascista-racista-neonazi inexistenta na Gallaecia, cecais aproveitando a moda da violência contra os homossexuais na Rússia. A única finalidade desta falsa denúncia é tentar demonizar ao nacionalismo galaico identirário, e mais concretamente ao M.R.A. Gallaecia.

Outra mostra mais de "tolerância esquerdalha" por parte do senhor denunciante no seu twitter


O movimiento gai é umha moda criada, amparada e financiada polos elementos mais poderosos do supra-capitalismo financieiro. Recebe aproximadamente um 70% dos seus fundos da própria Uniom Europeia e um 30% da Fundaçom Rockefeller. Existe também um forte lóbi de pressom desta ‘máfia rosa’ chamado "Out on the streets" que concetra a flor e a tona da Banca mundial, também mecenas e promotor do LGTB e campanhas contra a família tradicional.

Por tanto, que sentido tem a luita destes falsos socialistas de IU que se crem anti-capitalistas abandeirando o mesmo que a alta finança apologiza e inquisitivamente adoutrina? Para estes social-demócratas burgueses a sua luita reduze-se a colher como própios todos os anti-valores de mercado da sociedade aberta que os liberais vam introduzindo na sociedade. Anti-sistemas do sistema, rebeldes sem causa. A luita de querer semelhar rebelde mas ter o beneplácito e altofalantes do sistema ao teu favor por nom ser umha molestia contra a sua decadência.

Nós, os nacionalistas galaicos, os nacional-socialistas, levamos anos sofrindo provocaçons, ameaças de morte, encerronas e malheiras sem que lhe importa-se o mais minimo a alguém. Nom só a prensa silenciou estes ataques, se nom que judicialmente nunca vam adiante por nom ter umha plataforma bem ampla para fazé-lo público nos meios. Todo isto danos a razóm, pois somos os únicos e genuinios anti-sistema, esta democracia quere ver-nos mortos e nós continuamos avante na fronte,  numha Galiza que está a morrer, afogada polo nacional-espanholismo, o mundialismo e pola ‘ Correçom Politica’ da Democracia parlamentária actual.

O militante homossexual de IU que denunciou estes falsos feitos, nom fixo mais que continuar a estela mediática deixada polos seus mestres do lóbi ao que rende pleitesia. Pois som muitos anos de manipulaçom para: tentar colar na sociedade que a homossexualidade e outras perversons sexuais som algo cotía e normal, colocando nos programas da televisom e rádio a gente homossexual e transsexual, criando organizaçons com respaldo económico abusivo do sistema... em definitiva para fomentar a tentar colar-nos como normais os desordes da própria natureza numha sociedade decadente.


IU e AGE falam agora de perseguir à 'extrema direita' galeguista (ainda nom sendo nós da direita), ao mesmo tempo que simpatizam com as ditaduras comunistas, as que por suposto nom condeam, e que causarom mais de 100 milhons de mortos em todo o mundo, sem que ainda existiram julgamentos por Criminais de Guerra, e que para mais brincadeira eram uns regimes orgulhosamente homófobos.


5 comentários:

  1. Aunque entre nosotros existan grandes diferencias ideologicas y personales, eso no me impide posicionarme de vuestro lado cuando se comete una injusticia como esta. Hoy os toco a vosotros, mañana puedo ser yo o cualquiera. La demagogia occidental no conoce limites, por lo tanto el proletariado blanco ha de unirse para luchar contra ella.

    ResponderEliminar
  2. A cultura galega promovida em Lisboa:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=506573806093259

    ResponderEliminar
  3. Lamentável também, obrigado polo aporte, ainda que nom tenha muito a ver com o que aqui se trata "anónimo"

    ResponderEliminar
  4. http://www.alertadigital.com/2013/09/22/manipulacion-del-lobby-gay-de-iu-en-galicia/

    ResponderEliminar
  5. Outro homossexual asustado pola liberdade de expressom http://bajolaatmosferadeurano.blogspot.com.es/2013/09/fascismo-y-homofobia-en-galicia-un.html

    ResponderEliminar