Nom houve tal cousa como um “ataque homófobo” a ninguém, e muito menos perpetrado pelo M.R.A. Gallaecia.
http://www.dosmanzanas.com/2013/09/agresion-homofoba-a-un-militante-de-aleas-eu-y-su-pareja-en-santiago-de-compostela.html#comment-92095
Segundo Julia, umha testemunha presente no pub onde acontecerom os feitos, viu a um rapaz que se dirigiu ao banheiro do lar compostelám e atopou-se a dous homens que obscenamente mantinham sexo oral. Conta que perante a sua horrível surpresa reaccionou comentado em alto a situaçom, com o que a parelha de homossexuais saiu a increpá-lo e a tentar agredí-lo, cometendo éste um único “delito”, que foi o de repeler um ataque destes dous contra a sua pessoa.
É entom quando os rapaces homossexuais de IU logo de ficar em ridículo, tanto por descobri-los praticando umha felaçom num sítio público, como por nom ter sido capazes de malhar no malogrado intruso, nom tiverom outra forma de salvar a sua “honra” que inventar um "ataque homofóbico", acusando nom só ao rapaz de fascista homófobo, senom que também ao próprio estabelecimento.
As intençons políticas som evidentes
Outra mostra mais de "tolerância esquerdalha" por parte do senhor denunciante no seu twitter
O movimiento gai é umha moda criada, amparada e financiada polos elementos mais poderosos do supra-capitalismo financieiro. Recebe aproximadamente um 70% dos seus fundos da própria Uniom Europeia e um 30% da Fundaçom Rockefeller. Existe também um forte lóbi de pressom desta ‘máfia rosa’ chamado "Out on the streets" que concetra a flor e a tona da Banca mundial, também mecenas e promotor do LGTB e campanhas contra a família tradicional.
Por tanto, que sentido tem a luita destes falsos socialistas de IU que se crem anti-capitalistas abandeirando o mesmo que a alta finança apologiza e inquisitivamente adoutrina? Para estes social-demócratas burgueses a sua luita reduze-se a colher como própios todos os anti-valores de mercado da sociedade aberta que os liberais vam introduzindo na sociedade. Anti-sistemas do sistema, rebeldes sem causa. A luita de querer semelhar rebelde mas ter o beneplácito e altofalantes do sistema ao teu favor por nom ser umha molestia contra a sua decadência.
Nós, os nacionalistas galaicos, os nacional-socialistas, levamos anos sofrindo provocaçons, ameaças de morte, encerronas e malheiras sem que lhe importa-se o mais minimo a alguém. Nom só a prensa silenciou estes ataques, se nom que judicialmente nunca vam adiante por nom ter umha plataforma bem ampla para fazé-lo público nos meios. Todo isto danos a razóm, pois somos os únicos e genuinios anti-sistema, esta democracia quere ver-nos mortos e nós continuamos avante na fronte, numha Galiza que está a morrer, afogada polo nacional-espanholismo, o mundialismo e pola ‘ Correçom Politica’ da Democracia parlamentária actual.
O militante homossexual de IU que denunciou estes falsos feitos, nom fixo mais que continuar a estela mediática deixada polos seus mestres do lóbi ao que rende pleitesia. Pois som muitos anos de manipulaçom para: tentar colar na sociedade que a homossexualidade e outras perversons sexuais som algo cotía e normal, colocando nos programas da televisom e rádio a gente homossexual e transsexual, criando organizaçons com respaldo económico abusivo do sistema... em definitiva para fomentar a tentar colar-nos como normais os desordes da própria natureza numha sociedade decadente.
IU e AGE falam agora de perseguir à 'extrema direita' galeguista (ainda nom sendo nós da direita), ao mesmo tempo que simpatizam com as ditaduras comunistas, as que por suposto nom condeam, e que causarom mais de 100 milhons de mortos em todo o mundo, sem que ainda existiram julgamentos por Criminais de Guerra, e que para mais brincadeira eram uns regimes orgulhosamente homófobos.
Aunque entre nosotros existan grandes diferencias ideologicas y personales, eso no me impide posicionarme de vuestro lado cuando se comete una injusticia como esta. Hoy os toco a vosotros, mañana puedo ser yo o cualquiera. La demagogia occidental no conoce limites, por lo tanto el proletariado blanco ha de unirse para luchar contra ella.
ResponderEliminarA cultura galega promovida em Lisboa:
ResponderEliminarhttp://www.facebook.com/photo.php?fbid=506573806093259
Lamentável também, obrigado polo aporte, ainda que nom tenha muito a ver com o que aqui se trata "anónimo"
ResponderEliminarhttp://www.alertadigital.com/2013/09/22/manipulacion-del-lobby-gay-de-iu-en-galicia/
ResponderEliminarOutro homossexual asustado pola liberdade de expressom http://bajolaatmosferadeurano.blogspot.com.es/2013/09/fascismo-y-homofobia-en-galicia-un.html
ResponderEliminar