sábado, 12 de maio de 2012

Deixe-mos os queixumes!


Nom sejamos choromicas!
Que é isso de queixar-se polas repressons e injustiças ou de solicitar liberdade. Fazendo-o o que provoca é a anulaçom da nossa luita. Nom podemos queixar-nos de que o sistema, que se sinte ferido quando certas pessoas que encarnam umha ideia de aparência funesta som capazes de chegar ao povo como gentes humildes e bondadosas que resultam ser Nacional-Socialistas. Esse é o seu ponto feble. Quando todo um sistema como o plutócrata exerce umha pressom descomunal criando umha corrente expressiva de rejeitamento a umha ideia que aparece perante o grande público como demoníaca, espera resultados.

Ao sistema nom lhe molestam as gentes que luzem Suásticas e som detidas protagonizando acçons violentas ou dirigidas num enfoque que afiança a imagem do NS que pretendem mostrar. O Sistema debilita-se realmente quando os cidadans dos que se nutre chupando-lhes o sangue vem como a iguais a um coletivo que se opom ao sistema. Quando este coletivo fala com o povo e o povo escuita sem temor a ser atacado ou ao desprezo é quando a ideia cala fundo; e é aí onde fazemos dano. Eles sabe-no e por isso condeam tam enérgicamente aos seus “agressores”. Nom devemos protestar por algo que resulta de recibo e lógico, pois está fundado dende o ponto de vista de sentirem-se agredido, na mais justa legítima defesa.

O sistema ve-se tremelicar fronte a postulados como os nossos e, ao atopar a gente capaz de fazer que estes cheguem a ouvidos populares, defende-se com todas as suas armas. Bem, pois resulta que o Sistema imperante possui todas as armas políticas, judiciais, económicas e mediáticas e aproveita-se da sua vantagem para calar as vozes dos insurretos. As nossas.

Pensade com seriedade, acaso Hitler e o NSDAP nom fizerom ajustiçar aos que tentarom atentar contra ele como golpistas? O nosso caso é pior pois o golpismo nom serve de nada sem um apoio popular. Umha toma de governo polas armas sem estar secundada pola massa, por justa que esta seja, carecerá de todo sentido num governo racial e artístico como propo-mos. Em troques, quando é sustituido o golpe de força com a força da razom e debate-se e profundiza em postulados revolucionários que fazem que o personaginho de “a pé” planeje-se o seu “eu existencial” e os seus “porquês vitais” , aí si fazemos dano. Dano social, dano intelectual, nom é pois a nossa via correcta a de dar expressom violenta das idéias, senom a de fazer chegar estas ao ouvido alheio.

Um anarquista nom é um inimigo, senom um branco confuso. Temos que ter aprendido a corrigir os nossos erros assi como temos que assimilar que toda revoluçom que se geste terá que estar assentada ideológicamente antes, e deve possuir um núcleo consistente de idealistas que preparem a revoluçom social por meio da revoluçom intelectual, precursora de todas as revoluçons.

Só fica engadir umha cousa: Formaçom integral! Um homem formado é capaz de bater-se no combate dialéctico com toda umha massa carragenta de adversários e re-conduzí-los em favor da justa luita que o orador professa. Carácter, Espírito e Formaçom som as tres pautas base dende as que poderemos sonhar com passar a testemunha, umha e outra vez até que, chegado o momento revolucionário que chegará (pois a vida é cíclica graças ao eterno retorno) tenha-mos umha elite preparada para guiar essa revoluçom polos eidos da vitória. Há edíficios que nom se podem restaurar e convem derrubá-los para edificar sobor os seus solares. Por isso é polo que somos revolucionários, nom reformistas. Mas o que de nenhum modo se pode fazer é dinamitar os cimentos dumha estrutura sem ter os planos doutra listos para serem interpretados e os peons e arquitetos preparados que levem o projecto a bom porto. Fazé-lo desembocaria somente numha postura que fazeria pensar à “plebe” que se bem a edificaçom existente (chame-se sistema) é mau, bem certo é que nada melhor há depois que oferecer polo que reforçariamos os laços de uniom entre os povos indo-europeus e o sistema capitalista estabelecido.

Obrigado a todos polo vosso apoio e indignacçom mas nom som necessários. A revoluçom necessita guias, nom mártires...

Camaradas, onde há vontade há um caminho! Saúde e Vitória!

Sem comentários:

Enviar um comentário