quarta-feira, 7 de setembro de 2011

BNG, o partido anti-galaico




O BNG no canto de apoiar aos galegos apoia aos senegaleses.

O BNG da Crunha caracteriza-se por apoiar qualqueira inciativa dos imigrantes africanos.


O partido supostamente "nacionalista" ocupa-se mais dos de fora que dos galegos, cecais no futuro esperam, em base as nacionalizaçons de extrangeiros, ter umha bolsa de votos que os apoie em detrimento dos votos dos galegos.

A soluçom ao problema da imigraçom ilegal e massiva é sinxela: repatriaçom.

Devem lembrar os numerosos episódios delitivos nos que esta involucrada a comunidade africana na Crunha; mas o BNG nom se ocupa das vítimas galegas, isso seria para eles logicamente racismo. O único que realmente interessa ao BNG, é que estes africanos falem a nossa língua.

Mentres, os meios de comunicaçom agocham sempre que podem estes episódios, que no caso dos manteiros conlevam ademais infracçons administrativas no pago de impostos e seguridade social que os galegos sim pagam), e frequentes liortas e agresons à polícia municipal crunhesa.

http://mragallaecia.blogspot.com/2009/09/um-senegales-detido-em-ferrol.html

http://mragallaecia.blogspot.com/2009/07/manifestacom-de-africanos-na-corunha.html



Baixo umha apariência de mãgoa e solidariedade humanitária, o medo dos galegos a ficar como "racistas" (que é o "pecado maior da bíblia do gili-progre), há um coleitivo de gente beneficiário de ajudas sociais diversas, que entrou ilegalmente no estado e que ficam aqui porque dam mãgoa, nem mais nem menos, e por cima escraviçados pelos árabes.

O germolo de futuros problemas, dentro duns anos aqui passará o mesmo que nas cidades de Castilla, Catalunya, England, Padania, mas isso os meios nom o difundem, quando a informaçom contradize o politicamente correcto chama-se racismo.

Sem comentários:

Enviar um comentário