domingo, 4 de setembro de 2011

Heribert Barrera por Ramón Bau



A funda dicotomia entre o chamado catalanismo marxista, igualitário e "democrático", com os princípios fundamentais do catalanismo nacionalista e popular, pode-se estudar muito bem ao analisar o estalido do escândalo do livro de Heribert Barrera.

Barrera era o lider histórico e popular maximo de ERC, que é o partido independentista radical, pessoa já maior, estivera educado em parte pelo nacionalismo catalam original e tradicional. Já maior enfronta-se ao problema da invasom massiva que está sufrindo Catalunya. E nasce dentro seu a dicotomia: Cómo defender Catalunya dessa perda de identidade ante a invasom, sem ser racista ?

H.Barrera nom é umha personagem mediocre como quase tudos os políticos actuais, é umha pessoa de carácter e nom de silêncios hipócritas. Pode trabucar mas nom calar. O escândalo salta quando edita o seu livro "Que pensa...Heribert Barrera" de Deria Editors, e efeitua a sua apresentaçom no famoso Ateneu barcelonés, precisamente onde o Doutor Robert efectuou também a sua conferência sobor a Raça Catalana. As opinioms de Barrera som escandalosas para o pensamento único, idéntico e obrigado da democracia progressista actual, mundialista e anti-diferencial.

Tam escandalosas que as organizaçons vinculadas a colectivos de imigrantes e anti-racistas declararom: "É intolerável, produz arrepios", assegurou Teresa Losada, presidenta de Bait Al Thaqada. O portavoz de SOS Racisme,Txema Paez, cre que "é muito perigoso que umha pessoa de tanta relevância nesta sociedade diga isto. O seu -engade Paez- seria que rectificara e que se reconhecera como pessoa racista disposta a re-educarse" ( La Vanguardia )

Exigiam a sua re-educaçom, cecais num campo de concentraçom chinês-comunista de re-educaçom e lavagem de cerebro. Puxerom-lhe umha demanda judicial mas nom prosperou. ( Porque era Barrera, senom cecais sim teria prosperado )

Algumhas das cousas escritas por Barrera:

GENÉTICA E INTELIGÊNCIA -" Há umha distribuçom genética na povoaçom catalana estadisticamente diferente à da povoaçom sub-sahariana, por exemplo. Ainda que nom seja políticamente correcto dize-lo, há muitas caracteristicas que venhem determinadas genéticamente, e provavelmente a inteligencia seja umha delas"

RACISMO -" O cociente intelectual dos pretos de EEUU é inferior ao dos brancos"

EUGENISMO -" Nom vejo fora de lugar esterilizar a umha pessoa que é débil mental por um factor genético"

A IMIGRAÇOM DOS 60 -" O país no conjunto perdeu. Agora temos escasez de auga. Se em lugar de seis milhons foramos tres, como antes da guerra, nom teriamos este problema"

A IMIGRAÇOM ACTUAL -" De ser deputado teria votado a favor da lei de extrangeiria do PP. Os problemas do Terceiro Mundo nom cairam sobre os hombreiros de Catalunya, que só tem seis milhons de cidadans, nom tivo colónias, e nom tem estado." -" Umha das propagandas do multiculturalismo é que a mestiçagem é um enriquecimento. Por qué? Qué ganhamos com que neste momento bailem-se em Catalunya tantas sevillanas? Nada. Nem que tenhamos aqui umhas mesquitas e haja cada vez mais muçulmanos. A soluçom de El Ejido é a expulsom progressiva dos extrangeiros"

CATALUNYA -" Se continuam as correntes migratórias, Catalunya desaparecerá. Há que evitar por todos os meios outra invasom de povoaçom nom catalana"

Jose Luis Pérez Díez = Josep Lluis Carod Rovira, actual dirigente de ERC, ameaçou com expulsar a Barrera, ainda que nom se atreveu, pola sua grande popularidade entre a gente votante desse partido, chegando a acusar a Barrera de pro-nazi

FONTE: "El Sentido etnico en el catalanismo" -Ramon Bau.

Sem comentários:

Enviar um comentário