quarta-feira, 29 de setembro de 2010

Ataque à Livraria Europa



Os manifestantes destroçam o local e lançam o material à rua.

Um centenar de jovens encarapuçados aproveitarom a agitaçom que vive o centro da capital de Catalunya, pola folga geral para provocar graves incidentes numha jornada que, até o meio-dia, vivira-se com relativa calma.

Cara as 12.00 quando um centenar de jovens, com bandeiras negras, forçarom a entrada da Livraria Europa, saqueando-a posteriormente e destroçando o seu interior.

A livreria sufriu um ataque que finalizou com a destrucçom e abandono em plena rua de parte do material com o que trabalham entre livros, efígies, bandeiras e incluso algum electrodoméstico.

Os manifestantes abandonarom depois o lar em direcçom a Rambla Catalunya sem que ninguem lho impedira e perante a olhada estupefacta dos vizinhos. Denantes de marchar deixarom várias pintadas na porta do estabelecimento com os lemas 'fora feixistas' e 'hijos de puta'.

Outra mostra mais da violência esquerdalha consentida contra os Nacional-Socialistas, no estado de pandeireta espanhol, nom é a primeira vez nem será a derradeira.



3 comentários:

  1. Indignante, singelamente indignante, vemos aí a grande "cultura" que amostram os vermes, atacando umha livraría e provocando a destruiçóm de livros (material cultural, ainda que seja dumha ideia contrária á súa).

    A minha dúvida é: Por que bandeiras negras? As bandeiras negras sempre forom um símbolo do Fascismo e do movimento NR, queríam façer que parecera um ataque fascista? Entóm por que as pintadas de "fora feixistas"?

    Como sempre os vermes com a coeréncia da qual se caracteriçam, hahahaha.

    14/88 Sempre!

    ResponderEliminar
  2. Bandera Negra (Santa Germandat Catalana) foi umha sub-organizaçom armada e segreda de Estat Català, fundada em 1925.

    O seu nome fazia referência à bandera negra que levava Rafael de Casanova o 11 de setembro de 1714. Marcel·lí Perelló afirma que era a que identificava aos escamots que hostilizavam às tropas borbónicas depois da caida de Barcelona.

    Hoje em dia é empregada por tudo tipo de "nacionalistas e independentistas" catalans, sejam de esquerdas marxistas ou liberaloides, algo lamentável tendo em conta a ideologia originária de Estat Català.

    Mas também som bandeiras "negras" cumha A, as que empregam os anarquitas e kostras vários. Junto com as bandeiras "roji-negras" claro, que também por certo usam as ratas NR.

    ResponderEliminar
  3. desconhezía tal informaçóm, sempre pensei que a origem da bandeira negra topaba-se nos Fasci Italiani di Combattimento, os "camisas negras", sempre é bom adequirir umha nova informaçóm que libere do desconhezimento.

    Viva Evropa!

    ResponderEliminar