sábado, 10 de abril de 2010

O nosso "cristianismo positivo"

"Exigimos a liberdade para todas as denominaçons religiosas dentro do Estado mentres nom representem um perigo para éste e nom militem contra os sentimentos morais da raça germana.

O Partido defende, no seu carácter de tal, a ideia do cristianismo positivo, mas nom se compromete, na matéria do credo, com nenhuma confessom em particular. Combate o materialismo judeu filtrado entre nós e está convencido de que a nossa naçom nom possuirá a saúde permanente senom dentro de si mesma e graças à aplicaçom deste princípio."


Ponto 24 do programa do NSDAP



"SANTIAGO MATAMOUROS"

A cruz vermelha sobre campo branco é a bandeira cristã mais popular de todos os tempos. A cruz é o símbolo da Cristiandade positiva, a cor branca do campo significa pureza, empregada com muita frequência durante os séculos da Europa do medievo.

No ‘Tombo A’ da Catedral de Santiago de Compostela (séc. XII) conserva-se umha representaçom da lenda dumha Batalha de Clavijo entre exércitos cristãs e muçulmans, onde aparece umha bandeira de cruz vermelha em campo branco com borde vermelho ondeando. A bandeira, supostamente empregada como estandarte real do rei Ramiro, está direitamente relacionada com o culto ao Santo Patróm de Gallaecia, o Apóstolo Santiago Matamouros, cuja tradiçom mantém que está soterrado na cidade de Santiago de Compostela.



O Reino da Gallaecia foi o único território da península ibérica que nom foi conquerido pela invasom muçulmana, ainda que outros reinos da chamada "Marca Hispânica" (Reino de Nafarroa e Condado de Barcelona) também fizerom umha boa resistência contra eles até as últimas. Os monarcas que governarom naqueles tempos na Gallaecia veneravam a figura do Santiago da Compostela, crendo que o santo compostelã oferecia-lhes protecçom divina fronte ao perigo da invasom muçulmana.

As origens galaicas da cruz vermelha de Santiago começarom quando o pai de Ramiro, Afonso II Galletiae Rex (813-842), descubriu o santuário do apóstolo Santiago na comarca de Compostela. O sucessor do Galletiae Rex, Ramiro I (842-850) converteu-se no protagonista da lenda da Batalha de Clavijo, que conta que o rei pediu ajuda ao Santo Patróm da Gallaecia para acadar umha miragreira vitória militar contra os muçulmans.

Aquela cruz vermelha representada na Catedral de Santiago de Compostela evoluiu em forma dumhha espada vermelha e foi exportada posteriormente desde Gallaecia até os reinos de Portugal (independente) e Castilla como iconografia militar dum apóstolo “Santiago Matamouros” que proporcionava vitórias sobre os muçulmans.

Esta exportaçom cultural galaica converteu-se eventualmente no símbolo da Orde Militar de Santiago, instituida a partires do século XII nos territórios fronteiriços hispano-árabes de Castilla e o Condado Portucalense para se defender de ataques musulmáns a aquelas terras estremeiras.

A histórica cruz-espada vermelha conhecida polo nome de "Cruz de Santiago" representa-se como umha cruz flory ou floreada de cor vermelha sobre fundo branco no que a parte baixa da cruz aparece em forma de espada. Esta cruz vermella militar de Santiago de Compostela é parte histórica da iconografia galaico-jacobea, e junto às tradicionais vieiras associadas à peregrinagem jacobea, é outro dos símbolos nacionais da Gallaecia.





Nesta ano Jacobeo, à imagem de “Santiago Matamouros” da catedral, do interior dum recinto religioso , tapa-se com flores para nom ofender aos amigos dos progres e aos "mouros" visitantes.

1 comentário:

  1. O artigo está bem, fala da historia de Santiago e da representacióm da crus.
    Mas sego sem ver o positivo do cristianismo. Por moito que se goste da historia de Santiago matamouros., precisamente porque segundo a lenda ajudou a rematar con iles, nom se pode dizer que existe um cristianismo positivo. O cristianismo (TODO) tem raíz xudaica, o cristianismo mutilou ás nosas xentes facéndolhes quase esquencer os nossos cultos e divinidades orixinais, e eínda com isto Galiza segue a ser a rexióm de Iberia máis pagá de todas. O cristianismo enmascarou as nossas tradicións e enganou a xente...En fim, nom sei que caralho tem de positivo.
    GALLAECIA PAGÁ!

    ResponderEliminar