Da mesma maneira que conseguirom silenciar as palabras dum grande escritor e camarada como Ramon Bau , desta vez o sionismo e o seu poder factico , seguiram a silenciar a quem trate de desafiar o seu poder , é por isso que existem homens com têmpera de aceiro e que nunca baixaram o seu braço neste combate , apoiado por sempre polos camaradas de verdade.
Este é o caso do camarada Pedro Varela, condenado por um delito de “difusom de ideias genocidas”, ingressará em prisom a vindeira quinta feira logo de receber a orde de ingresso.
Varela pediu a suspensom da pena ao Julgado do Penal Número 15 de Barcelona (Gothalaunia), encarregado de executar isto, que a finais de Outubro decidiu nom conceder-lha. Já tinha outra sentença condenatória ,cuja pena era de sete meses de prisom, do ano 2008, cousa que fixo decantar a decisom da juíza.
Em declaraçons a Europa Press, o livreiro explicou que recebeu a orde a sexta feira, quando já se atopava fora passando a ponte da "Constituçom", polo que decidiu que passado a ponte personaria-se voluntariamente no centro que lhe corresponda.
“É inenarrável que me condenem por editar livros. Eu só os vendo, nom os edito, ainda que eles disfarça-no de delito”, sostivo.
Varela foi condenado a duos anos e 9 meses de cárcere e mais tarde a Audiência rebaixou-lhe a pena a um ano e tres meses de cárcere.
Sem comentários:
Enviar um comentário