quarta-feira, 10 de novembro de 2010

Judeus falsificaram documentos do Holoconto




Judeus falsificaram documentos do suposto Holocausto e cobraram US$ 42 milhons


Uns 5.500 judeus receberam fraudulentamente 42 milhons de dólares nos E.U.A. pagados polo estado alemanam, fazendo-se passar por vítimas do suposto "Holocausto", revelou esta Terça Feira a fiscal de New York.

Um total de 17 pessoas foram inculpadas pola estafa de longa data a través dum fundo destinado a ajudar a vítimas da suposta da II Guerra Mundial, precisou num comunicado da fiscal.

Os presuntos estafadores, na sua maoria nascidos no estado russo, aprovaram "mais de 5.500 candidaturas fraudulentas, que resultaram no pago a candidatos que nom qualificavam para os programas", engade.

"Se há umha causa que um poderia supor inmune à codícia e o fraude criminal é a Conferência de Reclamos" dixo o fiscal do distrito sul de New York, Preet Bharara.

Uns dos fundos estafados entregava num pago único 3.600 dólares a judeus que supostamente tinham sido evacuados das suas cidades de origem a causa da suposta "persecuçom dos nazis".

"Muitos dos que receberam os fundos fraudulentos nascerom depois da II Guerra Mundial e polo menos um deles nem sequera era judeu", indica o fiscal.

Logo de receber os cheques de compensaçom, os beneficiários pagavam umha comissom aos que organizavam a estafa. Um total de 4.957 pessoas receberam assim indemnizaçons fraudulentas entre 2000 e 2009, por 18 milhons de dólares.

Noutra estafa entregava-se mensualmente 411 dólares "aos que viverom em guetos durante 18 meses ou mais ou durante seis meses em campos de de trabalho".

Meiante documentos e testemunhos falsos, umhas 658 pessoas que pretendiam ter sido vítimas da suposta persecuçom cobraram assim un total de 24,5 milhons de dólares pagados polos contribuintes do estado alemam.

Once dos suspeitosos foram detidos a Terça Feira e contra todos os inculpados pesam cargos por estafa passíveis de até 20 anos de cárcere e umha multa de 250.000 dólares, precisou o fiscal.

Sem comentários:

Enviar um comentário