segunda-feira, 26 de março de 2012

Ataques indireitos do torrentismo

Dende o M.R.A. Gallaecia desvinculamo-nos do ataque contra a sede de Esquerda Unida de Vila-Garcia, e negamos toda implicaçom direita ou indireita em ditos feitos.

Nom é o nosso estilo amedrontar nem ameaçar a ninguém, e menos por meio dum vandalismo tam rastreiro e infantil, próprio do torrentismo. E é a estes a quenes sinalamos abertamente como os culpáveis, pois a organizaçon neo-franquista División Norte, cujos membros moram nesta mesma vila, tenhem um longo historial de provocaçons e insultos cara o Nacional-Socialismo e ao nosso clam.


A pintada com a legenda em castelám "Ladrones" nom faze mais que deixar em evidência aos autores; pois o M.R.A. Gallaecia nunca empregaria esse idioma em território nacional.
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/arousa/2012/03/23/organizacion-neonazi-atenta-pintadas-contra-eu/0003_201203A23C3991.htm

O seitor neo-franquista na Galiza, aproveitando a perseguiçom do sistema aos camaradas com julgamentos políticos, e aproveitando o filom mediático pretendem afundir mais ao nosso clam com este tipo de acçons despreçáveis.


Foto da gentalha palheira autora das pintadas, subida por eles mesmos a umha conhecida rede social.

1 comentário:

  1. Eu acho que essa acção é muito miserável.

    Saudações da Catalunha. Boa sorte, irmãos!

    ResponderEliminar